środa, czerwca 29, 2016

Wakacyjna rozpusta - czyli 8 rzeczy, które musisz zrobić tego lata!

Hejka Naklejka :)
Wybaczcie nie mogłam się powstrzymać.
Niektórzy z Was mnie znają, innym chętnie się przedstawię:) Mam na imię Paulina i prowadzę blog Nalepiony Marketing, a u naszej cudownej Aleksandry jetem Gościnnie :) Co nas łączy? Zapewne posiadanie kota i przyjazne usposobienie:) Poza tym mamy podobne spojrzenie na wakacje (chociaż ja właściwie już ich nie mam - wakacji, nie spojrzenia ;)).
Dość już o mnie i przejdźmy do tematu. WAKACJE - cudowne dwa (dla studentów trzy) miesiące odprężenia, słońca i rozpusty (w moim przypadku żywieniowej - ale kto co woli ;) ). Zero prac domowych, sesji, zakuwania po nocach i prezentacji. Innymi słowy żyć nie umierać:) Wytłumaczcie mi więc dlaczego coraz więcej osób spędza je przed komputerem, wychylając jedynie czapkę z daszkiem z mieszkania w podróży po caca-cole?

Tak nie może być! Nie traćcie wakacji na obejrzenie wszystkich sezonów Gry o tron i Przyjaciół, czas na zbieranie niesamowitych wspomnień, korzystanie z pogody a może nawet jakieś zmiany? Wymówki “muszę się uczyć” i “jestem taaaaaaaaaaaka zmęczona” w wakacje nie działają. Także do dzieła!
A co możecie robić w wakacje… hmmmm… pomyślmy...

TEGO LATA MUSISZ:


SPRÓBOWAĆ NOWYCH RZECZY
Nie mam tu na myśli nic zdrożnego ;) Zróbcie po prostu coś czego jeszcze nigdy nie robiliście, albo zjedzcie;) Mój plan na te wakacje to gotowanie na świeżym powietrzu. Mam już zorganizowaną kuchenkę polową i niczym Pascal (czy to był Okrasa?) zamierzam gotować w różnych dziwnych miejscach ;) Oczywiście możecie się ograniczyć do jedzenia nieznanych potraw, lub nauczyć się jeździć na rolkach;)





ZOBACZYĆ JAK WYGLĄDA TWOJA OKOLICA
Dam obie ręce i nogę uciąć, że nie zdajecie sobie sprawy z tego jak bardzo zmieniła się wasza okolica. Proponuje jak najszybciej to zmienić. Zgarnąć rower z piwnicy i objechać miasto na około( nie krajówką, tylko okolicznymi wioskami). Nawdychać się świeżego powietrza na zapas, posłuchać jak ptaszki ćwierkają, złapać trochę wiatru we włosy i popatrzyć na nowy traktor. Po wyczerpującej wycieczce “rozbić” koc i zrobić piknik na łące, albo w zbożu, kto co lubi;) Tylko nie rozbijajcie się w zbożu jednocześnie oglądając ten nowy traktor ;)


ZROBIĆ COŚ SZALONEGO
Zróbcie coś o czym opowiecie dzieciom;) Może skok na bandżi? albo podróż autostopem nad morze. Nie? To może wyznanie miłości super tajnej drugiej połówce:) Nieważne na co wpadniecie, ważne żeby było to coś szalonego, co będziecie mogli wspominać przez długie lata. Jak zrobicie z tego własną wersje “Jak poznałem wasza matkę” nic się nie stanie ;)
...To było lato 2016 roku. Z wujem Przemkiem jechaliśmy na rowerach do Paryża, gdy ciotka Dorota złapała gumę…i tak poznałam Waszego  Ojca” ;)...


SPĘDZAĆ CZAS Z PRZYJACIÓŁMI
Przyjaciółmi, nie Przyjaciółmi, serial zostaje na Comedy Central, a my wychodzimy :) To zabawna sprawa, ale z przyjaciółmi nawet nicnierobienie jest zabawne i ciekawe. Zamiast więc wylegiwać przed telewizorem lub laptopem wybierzcie się gdzieś, gdziekolwiek, choćby miała to być ławka pod blokiem :)




ZROBIĆ SOBIE JEDNODNIOWĄ WYCIECZKĘ
Czego potrzebujesz? Zapakowanego plecaka i biletu na pociąg ;) Wybierasz się sama przyda się jeszcze książka, zabierasz przyjaciół, książka jest niepotrzebna ;) Nie jedźcie nigdzie daleko, nie ma sensu kisić się w pociągu i martwić czy będzie jak wrócić. W niedalekiej okolicy na pewno jest pełno świetnych miejsc, w których jeszcze nie byliście:) Trzeba to nadrobić.




IŚĆ NA KONCERT/FESTIWAL
Lato w nie obfituje, a koncertów nie lubią tylko Ci, którzy nigdy na nich nie byli:) Nie musicie jechać na super drogi koncert idola do Spodka. W koncertach i festiwalach najpiękniejsze jest  to, że nie sama muzyka jest najważniejsza, ale atmosfera. Przyznam się, że byłam na kilku festiwalach w nie swoich klimatach muzycznych i i tak było świetnie :)





WZIĄĆ “SZTALUGĘ” I RUSZYĆ NA PODBÓJ ŚWIATA
Nie musicie być dosłowni, wiem że nie każdy ma sztalugę do dyspozycji;) Wystarczy zeszyt/blok i ołówek sepia lub węgiel. Dajcie upust swojej kreatywności. Słyszałam takie teorie, że nie każdy potrafi rysować, ale w sztuce chodzi o emocje, a nie odtwarzanie. Więc jeżeli drzewko z łąki wyjdzie bardziej jak krzak z krótkim terminem ważności, nie ma się czym przejmować. Zawsze można powiedzieć,  że taka była wizja artystyczna. Zobaczcie jak wygląda sztuka nowoczesna:) Naprawdę wierzycie w to, że czarny kwadrat na białym tle te to “Przemijanie” ??????


NA CHWILĘ SIĘ ZAKOCHAĆ

kontrowersyjne? Wakacyjna miłość to naprawdę świetna rzecz, niestety nie każdy może sobie na nią pozwolić (pozdrawiam wszystkich w stałych związkach ;) ). Dlatego polecam zakochanie się w czymś, a nie kimś:) Jeżeli nie macie akurat do dyspozycji super niesamowitej wakacyjnej miłości w postaci kolegi z domku letniskowego obok wybierzcie coś innego;) Zakochajcie się w książkach, malowaniu, rolkach, gotowaniu. Znajdźcie swoją wakacyjną pasję:)


To by było na tyle wakacyjnego planowania:) Mam nadzieję, że was zainspirowałam i skorzystacie z moich pomysłów na wakacje. Wszystkie sprawdzałam na własnej skórze i POLECAM ;)
A w wolnej chwili zapraszam  do siebie;)


44 komentarze:

  1. Kurczę, większość odhaczyłam :p Ale to nic, będę zwiedzać dalekolicę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe i pomysłowe wyzwania :)
    Na pewno spróbuję czegoś nowego!

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, ale mnie przejrzałaś, bo fakt faktem właśnie zaczęłam Grę o Tron. :D Jak najbardziej jestem za tym, aby odkryć swoją okolicę, bo w sumie mieszkam w ładnej miejscowości, a dużej jej części właściwie nie odwiedziłam. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety często tak mamy, że daleko to się jeszcze ktoś wybierze, ale jak jest za blisko to nawet do głowy nie przyjdzie, że można z tego zrobić letnia atrakcję ;)

      Usuń
  4. Świetny i motywujący post ;D Ja postawiłam na aktywność i znajomych w te wakacje ;)
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie w te wakacje, ale za 2-3 lata wybiorę się na festiwal w Ostrawie. Pół godziny pociągiem i mogę się bawić ^^
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post i ciekawe pomysły na spędzenie czasu. Masz racje, siedzenie przed komputerem czy tv latem to marnowanie wakacji, a po latach pamięta się i wspomina głównie to, co przeżywamy w plenerze. Ja wychowałam się bez komputera i komórki i nieraz słyszę od mojej córki: - mamo jak ty mogłaś tak żyć kiedyś, to musiało być straszne! A tak naprawdę było cudowne i dzisiaj te wszystkie wspomnienia żyją nadal. Człowiek miał więcej ruchu i na wszystko znajdował czas:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe propozycje, jednak mi pozostaje tylko basen, bo to najlepsze! I żeby jeszcze pogoda dopisywała :)
    http://juliakierzek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem jak najbardziej za podbojem świata ze sztalugą! ;-)
    Dawno już nie rysowałam i z chęcią to zmienię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę bardzo ciekawie napisany post ;) Czytałam naprawdę z ciekawością, ponieważ post jest napisany z lekkim humorem. Bardzo przydatne rady i na pewno z nich skorzystam :) Życzę wszystkim aby to lato było niezapomniane!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje, kilka z nich wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na zime w sylwestra spróbowałam sushi i od tamtej pory je pokochałam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre propozycje muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobną listę . Do tego jeszcze w moim przypadku zdać prawo jazdy .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam aż za duzo pomysłów co by robić w wakacje :D Bardzo fajne pomysły, myślę jednak ze przede wszystkim trzeba sie wsluchac w siebie i w swoje potrzeby, na pewno nie zmarnowac wakacji przed kompem ogladajac seriale, ruszyc sie, zobaczyc nowe miejsca, sprobowac nowych rzeczy i spedzic czas z osobami dla nas waznymi, a przede wszystkim zyc chwila i nie spieszyc sie! :) Taki jest moj plan :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie punkty staram robić się w moim powszechnym życiu, ale myślę, że wakacje to czas, kiedy można się tym mocniej rozkoszować i kontemplować takie chwile. Polecam gorąco przede wszystkim - wychodzić na zewnątrz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym bardzo spróbować nowych rzeczy i wyjechać razem z moim mężem :) Nowe rzeczy- może rolki albo coś innego :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że część z tych rzeczy już udało się się zrealizować (bo jestem już po 1szej części swoich wakacji). Najlepiej idzie mi zwłaszcza poznawanie swojej najbliższej okolicy :) Opisuję to u siebie na stronie, zapraszam www.szerokadroga.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Przypomniało mi się jak kilka lat temu właśnie w wakacje rozpoczynałem swoją przygodę z akwarelami...
    Może czas do nich wrócić?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na biezaco odkrywam okolice, dzieki pieselowi :) zeby nie bylo jednego monotonnego spaceru ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe i kreatywne podpowiedzi. Nic, tylko korzystać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż się zainspirowałam do działania! W tym roku wybiorę się za granicę, więc może spróbuję jakiś nowych, regionalnych potraw z tamtych miejsc.
    Pozdrawiam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne propozycje,ja koniecznie musze spróbować nowych rzeczy i świetnie sie bawić.
    http://glessfashion.blogspot.com/2016/07/wygrana-paczka.html?m=1#

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyjazdy ze znajomymi są najlepsze ;) Nawet na jeden dzień warto się gdzieś przejechać by zobaczyć ciekawe miejsca
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I prawidłowo!
    Wakacji nie można przesiedzieć na tyłku, na to czas jest w trakcie roku szkolnego xD
    Ja większość też mam odhaczoną (poza zakochaniem, może sie uda coś na poważnie, bo ja raczej na długą metę ciężko xD).
    Mam zaplanowane lato od A do Z :D
    Za kilka dni ruszam stopem do Londynu, a od 1 sierpnia zaczynam pracę (praktyki płatne) w Grecji na Krecie, więc całe 3 miechy w raju mnie czekają!
    Jak lubisz podróżować to zapraszam do siebie <3
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Brzmi kusząco. <3 Planuje się wybrać właśnie na jakiś festiwal ale nie wiem czy mi to wyjdzie :( :)
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Już nawet zaliczyłam kilka z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł na post bardzo mi się podoba. Żadnych z tych Twoich propozycji(oprócz jednej) jak na razie nie zrobiłam. Muszę się za to wziąć :) Może w najbliższym czasie zwiedzę okolicę, jest tyle miejsc w których nigdy w życiu nie byłam, a mieszkam tak strasznie blisko. Jak nie będę wiedziała co ze sobą zrobić to z chęcią wrócę do Twojego wpisu i na pewno wykorzystam którąś z propozycji na spędzenie czasu tego lata ^^

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dwa mogę uznać za wykonane. :D Również nie rozumiem jak można marnować wakacje siedząc przed telewizorem/laptopem. Albo spanie do 12-13. Okropne. ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. trzeba się wziąć za robienie rzeczy o których piszesz. Świetny pomysl na post!:*

    OdpowiedzUsuń
  30. będę poznawać okolicę :-) to mój plan :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przede wszystkim odpocząć i się pozytywnie naładować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokładnie. Nie chcę zmarnować tych wakacji przez siedzenie przed komputerem. Trzeba korzystać z wolnego czasu. Tak niewiele go mamy!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne pomysły! :D


    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Na razie nie odhaczyłam żadnego punktu... Będę próbować :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za garść pozytywnych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A jaki koncert możesz polecić? :)
    Ja zachęcam do odwiedzenia festiwalu "Jazz na starówce". Na Warszawskiej starówce, w soboty, przez całe wakacje występować będą ( a w zasadzie już występują) światowej sławy wykonawcy tego gatunku muzyki.
    Nawet jeśli ktoś na co dzień nie słucha jazzu to warto wpaść, posłuchać czegoś innego. Koncerty są całkowicie bezpłatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście lubię jazz, spokojna a jednak emocjonalna muzyka, która bardzo absorbuje słuchacza.
      Co do festiwalów, jakoś nie mam pomysłu, u mnie w mieście jest organizowany co roku "Opole 80". Ludzie przebierają się za gwiazdy z lat 80 i śpiewają piosenki, oczywiście mówię tylko o tych którzy mają talent, fajna zabawa :-).
      Pozdrawiam.

      Usuń
  37. Jako miłośnik jedzenia- stawiam na próbowanie nowych rzeczy :D

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post!! Moim zdaniem w wakacje trzeba sobie wyznaczać cele i dążyć do nich!! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Gotowanie na świeżym powietrzu - kreatywnie! Świetne pomysły na spędzenie wakacyjnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. zapraszam również do siebie ---> http://dagaj.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Na próbowanie nowych rzeczy mam ochotę przez cały rok, choć nie zawsze starcza mi odwagi ;-) Pozostałe pomysły z pewnością są warte wypróbowania i stawiam sobie za cel ich zrealizowanie do końca wakacji. Obawiam się jedynie, jak pójdzie mi z rysowaniem, bo jestem w tym względzie totalnym beztalenciem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, każdy z nich motywuje mnie do działania :).
Napisz koniecznie w komentarzu adres swojego bloga, z chęcią poczytam coś nowego.

Copyright © Aleksandra ma kota , Blogger